Kako sam naterao svoje tvrdoglavo dete da voli na otvorenom

click fraud protection

Planinarenje je deo mog života još od srednje škole.

Kada sam postao tata, shvatio sam da želim da pređem dalje moja voljena zabava mojoj deci. Takođe sam shvatio da kada se radi o maloj deci, nasleđe voljenih strasti može biti teško preneti. Pogotovo ako, kao ja, imate ćerka jake volje.

Ali i ja sam jake volje, a planinarenje je bilo nešto za šta sam znao da mi treba da volim svoju ćerku. Ми krenuli na naše prvo zajedničko pešačenje pre više od godinu dana i mnogo od tada. Nisu uvek bili laki. U tom procesu sam naučio nekoliko stvari o tome kako da joj pomognem da se oseća sigurno i neguju njen smisao za avanturu i istraživanje.

Moj prvi izlet sa mojom ćerkom održala se na laganoj petlji na Univerzitetu Severne Floride ovde u Džeksonvilu. Nisam imao nikakvu proceduru da je naučim kako da voli šetnje; Mislio sam da će joj se svideti koliko i meni jer je ona moje dete.

Uglavnom sam imao sreće. Tako je ispalo. Međutim, dogodilo se nekoliko stvari koje su doprinele uspešnijoj inauguracionoj šetnji.

Prvo, moja malena je htela da ponese svoja kolica sa sobom i, iako se to činilo suprotno uživanje u prirodi, dozvolio sam joj. Mislim da je mogla da uživa u iskustvu jer je imala nešto čime je mogla da je zaokupi dok je koračala na suđenju.

Kolica su je činila srećnom. Ali to ju je takođe zaokupilo i fokusiralo na rešavanje problema. Ponekad su veliki koreni virili iz zemlje i zgrabili plastične točkove kolica. Moja ćerka je morala da odluči da li će se povući i krenuti drugim putem ili će samo podići kolica i prošetati.

Ove male situacije su učinile pohod zanimljivim i naučile je da se prilagodi. Ako je postala stvarno frustrirana, uskočio sam i pomogao joj da pronađe rešenje.
Bilo mi je važno da izaberem stazu koju sam već opširno istražio. Znao sam kakav je teren i znao sam gde da je vodim, a gde ne. Na Floridi, staze mogu imati nekoliko opasnosti koje bi mogle izbezumiti vašu decu: veliki pauci banane, mreže koje prave i koje protežu stazu, aligatori koji se sunčaju na obali jezera. Na kraju krajeva, to je Florida.

Sada zvuči očigledno, ali tada zaista nije bilo: najznačajnija stvar u našoj prvoj avanturi bila je to što je moja ćerka naučila šta je „pešačenje“. Dakle, u budućnosti, kada sam rekao: „Idemo na pešačenje“, ona je znala šta će se dogoditi i u većini slučajeva je bila uzbuđena zbog toga.

Ali kada nije bila uzbuđena zbog toga, imao sam nekoliko trikova u rukavu. Jedan od njih je bio koristeći okruženje pešačenja da ojača svoja čulna iskustva. Da je nervozna, zaustavio bih se kod bora, na primer, izvukao bih par potreba, protrljao ih između prstiju i pustio je da oseti miris borovine, citrusa.

Pravljenje planinarenja obrazovni takođe održava interesovanje za nju. Kada postoje najmanje dve različite vrste drveća duž staze, došetaćemo do obe i reći ću joj da oseti koru. Ovo je sjajno kada su borovi i hrastovi jedan pored drugog jer je kora tako različita. Vrhovima prstiju prelazimo preko kore i povlačimo njen komad tako da ona može da oseti razliku između drveća.

Dok moja ćerka obično rado juri stazom, ima trenutaka kada se uplaši. Za malo dete može biti zastrašujuće da bulji u komad staze koji seče kroz visoko drveće; ponekad se čini uplašen nepoznatim.

U tim situacijama, ja ću je pokupiti i poneti sa sobom. Posle otprilike jednog ili dva minuta, ona ima tendenciju da se opusti. Onda ću je namamiti nečim o okolini. Istaknuću leptira ili bubu.

U većini slučajeva, ona će želeti da siđe i ispita šta god da je to što ćemo pogledati. Odatle, obično je dobro da ide.

Ali ono što je najvažnije je omogućavajući joj da se bavi okruženjem. Ohrabrujem je da pokupi štapove, baci šišarke, ubere cveće i, kada bude želela da se spusti i izgradi zamkove od peska ili gomile zemlje, ja ću skupiti materijal za nju i pustiti je da gradi.

Pomaže i kada je pustim da „vodi put“. Za staze označene plamovima na drveću, svakih nekoliko minuta ću je pitati da li može da vidi drvo sa bojom na njemu. Шкољка skenirajte stazu i pokažite drvo, a onda joj kažem da nam te boje pomažu da znamo kojim putem da idemo.

Kako sam naterao svoje tvrdoglavo dete da voli na otvorenom

Kako sam naterao svoje tvrdoglavo dete da voli na otvorenomТоддлерПланинарењеОчински гласови

Planinarenje je deo mog života još od srednje škole.Kada sam postao tata, shvatio sam da želim da pređem dalje moja voljena zabava mojoj deci. Takođe sam shvatio da kada se radi o maloj deci, nasle...