15 trikova koji menjaju igru ​​i koje bi svi roditelji trebalo da znaju

click fraud protection

Bilo da vučete trupe u posetu baki ili odlazite na odmor da istražujete divlje nepoznato (ili barem AirBnB pristojnu vožnju daleko od vašeg doma), drumski put je porodični obred. Ali ako niste pažljivi, to takođe može biti recept za katastrofu, jer će vas dete slomiti na 12 milji od 300 milja putovanja navesti da preispitate svoju odluku da imate decu. Nijedno putovanje sa decom neće biti bez udaraca. Ali sreća, kako kažu, favorizuje pripremljene. Zato se isplati imati izbor trikova za putovanja koji će vam pomoći u svemu, od zabave do udobnosti na otvorenom putu.

Ali koji su trikovi za putovanja najbolji? Pitali smo uzorak tata koji su bili tamo da podele trikove o putovanju za decu u koju se zaklinju. Odgovori koje smo dobili su od velike pomoći. Primenite neke ili sve od njih i vaše sledeće porodično putovanje biće još bolje za to. Evo šta su rekli.

1. Uradite neke „misije obuke“ unapred

„Naučio sam ovo na teži način, jer smo bili primorani da krenemo na naše prvo putovanje od 3 sata i više sa našom decom – dva i četiri – pre nego što smo zaista krenuli na putovanje duže od 45 minuta. To je bila noćna mora. Višestruki slomovi i neki veoma mrzovoljni roditelji. Pre našeg sledećeg putovanja, zauzeli smo praktičniji pristup i zaista smo isplanirali stvari sa „misijama za obuku.“ Tokom vikenda smo se postepeno vozili duže. Saznali smo koje igre i podkasti su zadržali njihovu pažnju neko vreme. Naučili smo, najvažnije, koliko dugo mogu

zabaviti se — naš mlađi je u tome mnogo bolji od našeg starijeg. I razmišljali smo koje grickalice vole. Svim prijateljima kažem da učine isto. “ Čarls, 41, Severna Karolina

2. Vreme svog putovanja oko dremanja.

„Otac sam dve devojčice, od tri i pet godina. Trudimo se da izađemo iz grada što je više moguće. Moj trik broj jedan za lako putovanje sa malom decom je tačno vreme vašeg odlaska. Često odlazimo na mesto za odmor četiri sata udaljeno od našeg doma. Oba naša deteta će zaspati ako se vozimo duže od sat vremena, što znači da ako zaspu popodne, čeka nas kasno u noć. Zato uvek imamo za cilj da krenemo na put između 9 i 10 ujutru. Na taj način znamo da će spavati pristojan deo putovanja, a da u isto vreme neće pokvariti svoju večernju rutinu. Uspavljivanje dece tokom putovanja smanjuje stres za roditelje i omogućava im da se više opuste. A to znači da deca ne postaju mrzovoljni i dobro su odmorna kada stignete na odredište. – Dan, 35,

3. Igrajte igru ​​životinjskih zvukova.

„Imam dva sina koji igraju takmičarski golf, a mi putujemo decenijama. Oboje su sada tinejdžeri, tako da su moji trikovi za putovanje morali da se menjaju tokom vremena, ali uvek sam pokušavao da koristim putovanja kao priliku da se zabavim i da ih držim dalje od telefona. Kada su bili mlađi, voleli su igru ​​životinjskih zvukova. Nazvali smo ga 'Moo Moo'. U suštini, tražite životinje tokom vožnje i pravite buku koju životinja pravi. Ako vidite kravu, vičete "Mu!" на пример. Prvi koji to uradi osvaja poen. Mnogo smo se smejali koristeći tu igru ​​da bismo proveli vreme, a slušajući jedni druge pokušavamo da zvučimo kao ptice, konji i životinje koje vidimo na putu.“ –зрак, 45 godina, Virdžinija

4. Zaustavite se na igralištu svaki dan.

„Živimo u udaljenom delu zemlje, tako da naša porodica često ide na putovanja. Jednom ili dva puta godišnje putujemo preko 1000 milja u jednom pravcu da bismo posetili porodicu, a najmanje svakog meseca idemo na putovanje od šest i više sati. Igramo igrice i slušamo dečje priče dok vozimo, ali najvažnija stvar koju radimo da bi putovanje sa naših petoro mališana učinilo izdržljivim jeste da se svakodnevno zaustavljamo na igralištu. Iako to dodaje vreme našim putovanjima, deca su mnogo srećnija za ceo dan kada su imala priliku da trče okolo i troše energiju.” – Rick, 42, MT

5. Koristite Geo Touch

Geo Touch je aplikacija koju možete da preuzmete i koja omogućava vašoj deci da 'prate' svoje putovanje usput. Savršeno je za malu decu — naše imaju četiri i šest godina — i pomaže im da se upoznaju sa zemljom u celini i specifičnim destinacijama koje možda posećujete. Ima sve, od državnih izgovora, do glavnih gradova država, i omogućava deci da se vode kroz osnovne lekcije geografije kao igre. Odlična je kao individualna igra koju deca mogu sama da igraju, a takođe funkcioniše i kao porodična igra. Moja žena će otvoriti jedan od kvizova ili aktivnosti i pitati sve u kolima koji odgovor smatraju tačnim. Prolazi vreme, zabavlja decu i pomaže im da uče. Pobeđuje svuda okolo.” – Mark, 34, Indijana

6. Prebacite „Udobne“ stavke.

„Otac sam petoro dece, sva mlađa od osam godina, tako da znam koliko je teško putovati sa decom na put. Jedna od stvari koje volim da radim pre nego što krenem je da se uverim da imaju sve stvari koje su im potrebne da bi im bilo udobno. To sam naučio tako što sam jednom ranije zaboravio da ponesem ćebe svoje najstarije ćerke. Nije postala smetnja, ali se vrlo lako iznervirala. Moja druga ćerka mora da ima plišanog, ili neće moći da spava. Redovno menjanje stavki pomoglo je mojoj deci da ne zavise previše od određene stavke. Uvek se trudim da stvari budu male — plišani su najpopularniji — i pobrinem se da deca znaju da ih ne zaborave. U stvari, za svaki slučaj držim rezervnog medu u zadnjem delu auta.” – Џејмс, 29, UK

7. Spakujte prave grickalice

„Sve je u vezi sa grickalicama. Na dan porodičnog putovanja važno je da budete pravilno napunjeni gorivom, uključujući vozilo i decu. Ovo posebno važi za male. Tenzije mogu porasti ako je neko u kolima gladan. Imati pravi asortiman grickalica je od suštinskog značaja, a otkrili smo da grickalice sa visokim sadržajem proteina i malo šećera za najbolje rezultate. Obično idemo sa sirom i mešanim orašastim plodovima i vodite računa o tome da imate dovoljno vode da svi budu hidrirani. – Ian, 34, Merilend

7. Igrajte Count the Van, Jeep, and Bug.

„Nisam siguran da li ova igra postoji, ili da li smo je izmislili, ali to je zaokret u klasičnoj igri 'uočavanja automobila', koja je mnogo intenzivnija i komplikovanija. Svi igrači treba da pronađu po pet od svakog – pet kombija, pet džipova i pet VW buba. Kada ga vidite, pozovite ga i dobijete poen. Žuti automobili i policijski automobili su, međutim, divlji, pa mogu računati na bilo šta. Naši dečaci su sada odrasli, ali nekada su bili љубав ovu igru ​​kada su bili deca. Prolazili bismo satima u kolima čekajući da neko primeti poslednji kombi, džip ili bubu. Ponekad se prilično zagrejalo, kada nije bilo jasno ko je zapravo prvi „video“ automobil. Ali uvek smo se zabavljali i to je putovanje uvek činilo lakšim.” –Džeremi, 47 godina, Njujork

8. Koristite tuš kabine kao posude za ručak

„Pronašli smo ove jeftine postolje za tuširanje koje su postale naša vrsta 'catch-all' kontejnera za skladištenje unutar automobila. Onda je jedan od naših sinova odlučio da podeli svoj ručak tako što će svaki od pregradaka koristiti nešto drugačije. Dakle, imao je sendvič u jednom, pomfrit u drugom, piće u drugom, i tako dalje. Mnogo je lakše nego pokušavati da izbalansirate svu hranu u krilu, posebno za malu decu. I izgleda da naša deca zaista uživaju da ih organizuju. Oni su skoro kao male budžetske kutije za bento koje možemo da obrišemo ili ispraznimo gde god stanemo." – Džejmson, 34, Misuri

9. Budite veliki na knjigama

„Za duža putovanja, otkrili smo da naše devojke vole da čitaju knjige o aktivnostima u kolima. Ali, umesto da samo pakujemo hrpu nasumičnih bojanki, pokušavamo da izaberemo različite vrste knjiga. Jedna bi mogla biti knjiga o lavirintu. Jedna bi mogla biti knjiga sa nalepnicama. Jedna bi mogla biti knjiga za učenje crtanja. Jedna bi mogla biti knjiga za pretraživanje i pronalaženje. Jedna bi mogla biti knjiga boja po brojevima. Shvatili ste ideju. Kada putujemo sa naše tri male ćerke, otkrili smo da je važno da namerno razmislimo o veličini i svrsi igračaka koje pakujemo. Dakle, knjige rade savršeno.” –Tyler, 35, Pennsylvania

10. Igrajte fizičke igre. Ali držite kockice zatvorene.

„Igre su veliki deo naših putovanja i otkrili smo da praćenje kockica ili delova koje treba da protresete može biti teško. Obično se izgube u sedištima u prvih nekoliko sati. Moja žena je dobila ideju da uzme malu plastičnu posudu i stavi kockice unutra. Zatim protresite posudu i pustite da se kockice slegnu. Ona je dobila ideju od Boggle, što je jedna od njenih omiljenih igara. Pokušali smo da bacimo kockice u šolju i na poslužavnik, ali izgleda da deca vole deo tresanja. Osim toga, posedovanje poklopca za isključeno/uključeno olakšava dodavanje više kockica ili delova igre bez potrebe da brinete da će se izgubiti.” – Kris, 37, Južna Karolina

11. Crtajte na prozorima.

„Ja sam nastavnik i često koristim prozore u učionici kao dodatne table tako što pišem na njima markerima za suvo brisanje. Tako da sam svojoj deci nabavio komplet za putovanja, a oni polude crtajući po prozorima dok se vozimo. Obično su to samo tipične stvari za malu decu - životinje, čudovišta, škrabotine. Ali ponekad će se igrati jedni sa drugima i pokušati da pogode šta jedni druge crtaju. Ponekad će napisati „HUNK!“ i pokušati da nateraju druge automobile ili kamione da zatrube kada se prođemo. Još nisu dovoljno stari da pišu nepristojne stvari, tako da je to savršena odvraćanje pažnje za te duge vožnje.” – Reid, 36, Ilinois

12. Koristite Flush.

"То је апликација to vam govori gde su najčistija kupatila. Unesete svoju lokaciju i iskaču najbliži toaleti, zajedno sa ocenama, udaljenostima, a ponekad čak i recenzijama. Podseća me na onu Seinfeld epizodu gde Džordž može navedite najbolja kupatila bilo gde u Njujorku. To je suština ove aplikacije. Bili smo skeptični kada smo prvi put čuli za to, ali pokušali smo i to je bio domaći trk. Odličan je i za bezbednost, što je važno kada putujete sa malom decom. Kupatila sa nižim ocenama su ili prljava, ili jeziva, i dobro je znati gde su - a gde nisu - kada niste iz grada." – Džoš, 38, Merilend

13. Spakujte čaršave za sušenje.

„Osveživači vazduha u spreju su zaista jaki, a ako putujete sa prepunim automobilom, ne možete da ih prskate a da nekoga ne zamaglite. Naš prijatelj nam je rekao da umesto toga počnemo da donosimo čaršave za sušenje. Imamo tri dečaka, tako da naš auto može postati prilično fanki nakon nekoliko sati. Obično u otvore za vazduh uguramo jednu ili dve čaršave za sušenje, a to pomaže da automobil ostane svež. Oni rade bolje od onih štapića za ventilaciju, lakše se pakuju, jeftiniji su i mogu da naprave odlične salvete u malom. Trebaće vam mnogo onih koji putuju sa tri dečaka, to je sigurno. – Šon, 37 godina, Džordžija

14. Zaboravite na ograničenja vremena ekrana

„Naša deca imaju veoma ograničena ograničenja vremena ispred ekrana tokom uobičajenih vremena. Ali kada smo u kolima na dugom putovanju? Oni izlaze kroz prozor. To je poslastica za njih, a iskreno poslastica za nas jer ih čini tihim i srećnim tokom vožnje. Da, igramo igrice, razgovaramo i slušamo muziku. Ali mogu da koriste i ekrane. Naravno, pratimo šta oni gledaju i igraju. Ali to je lepa promena tempa za njih i u trećem satu kada su svi u tom režimu bez prostora, odlično je pravilo da imaju.” — Karlos, 39, Fort Loderdejl

15. Ako su deca tiha, nemojte stati

„Osim ako ste, kao, skoro ostali bez benzina ili vam se grče leđa. Ovo je očigledno, ali sećanje na to me je uštedelo na više vožnji. Ako deca spavaju ili su u zoni, samo nastavite." — Harison, 43, Baltimor.

Činjenice o letenju sa bebom koje svi roditelji moraju da znaju

Činjenice o letenju sa bebom koje svi roditelji moraju da znajuГруба истинаПутовањеПутна опремаСавети за путовања

Mnogi roditelji zaziru od letenje sa detetom ili beba, pod pretpostavkom da što dete postaje starije, putovanje postaje lakše. To gotovo sigurno nije slučaj. U stvari, to je mnogo lakše je putovati...

Опширније
Ova Amazon rasprodaja vrećica za vreće je danas vredna vašeg vremena

Ova Amazon rasprodaja vrećica za vreće je danas vredna vašeg vremenaДуффле багПртљагПутовањеПонудеТорбе

Šanse su da već posedujete bar jednu torbu. Možda imate pacovsku verziju koju uzmete do i iz teretane ili nešto manje smrdljivo što preuzmete vikend putovanja. Ono što verovatno nemate je vrhunska ...

Ova ručno rađena kožna torba je danas snižena 90 posto

Ova ručno rađena kožna torba je danas snižena 90 postoДуффле багПртљагПутовањеПонуде

Šanse su da imate pravo duffle bag. I verovatno je u redu. Odlično pristaje na nekoliko dana odeće, ne gužva se kada ga rukovaoci prtljagom grubo tretiraju i možete ga spakovati sa odeća za teretan...