Minivan me naterao da ponovo zavolim porodično putovanje

click fraud protection

Ovaj članak je plaćena reklama koju sponzoriše Chrysler Pacifica.

Kada imate dva razdragana dečaka kao što sam ja, privlačnost otvorenog puta je komplikovana gotovo izvesnom borbom da se krene na njega. Prvih 30 minuta nije problem, pa čak ni drugih 30. Trećih 30 i više, do četiri ili pet sati, kada se zadnje sedište pretvori u džunglu, i oči prikovane za na putu, ne možete učiniti ništa osim uzaludnih pretnji i gledati kako se vaš mrijest pretvara u divlje međudržavne mačke u zadnjem delu ogledalo. Avantura čeka, ali je možda cena dolaska previsoka.

A onda, jednog dana, zahvaljujući božanskom promislu automobilskih bogova, stajao je svetlucavi crni Chrysler Pacifica i čekao nas na našem prilazu. Kao neka vrsta uglađenog aerodinamičkog šatla, lebdio je tamo i ja sam oduševljeno gledao sve dok naš komšija dole, taksista, nije zatrubio i rekao mi da je u njegovom prostoru. To je bio moj znak. „U redu, deco“, rekao sam, povikavši gore, „napunite ih“.

Obično dva autosedišta i preterano entuzijastično pakovanje neurotičnog oca dovode do automobila zbijenog poput konzerve sardine. Ali Pacifica je prostrana. Postoje tri reda sedišta u Chrysler Pacifici i do 243 moguće konfiguracije (sa dostupnim sedištima za osam na nehibridnim modelima). Možete saviti leđa kao origami koristeći

Stow 'n Go® Sistem za sedenje i skladištenje. Ima prostora za milje i kilometre koje smo želeli da pređemo.

Ono što je važno, pošto su moji momci fensi dečaci, bilo je otmenih stvari na brodu koje su ih oduševile. Među ovim karakteristikama je dostupan panoramski električni šiber sa tri stakla koji pretvara vrh automobila u opservatoriju; dostupna automatska klizna vrata koja se otvaraju pritiskom na dugme na ključu ili pokretom stopala skrivenim senzorima (neka legalna tehnologija 007); i kako ćemo doći do, dostupni centri za zabavu na poleđini prednjih sedišta. Ovo je mana za moje tike i za mene.

Živimo u Bruklinu i, kao i svi oni koji žive u Bruklinu, gajimo fantazije o selidbi u severnu državu. Štaviše, vrhunac je sezone puštanja lišća, kada dolina Hudson oživi. Dakle, nakon brzog utovara na 9A Northbound, krenuli smo napolje. Ili pokušao da izađe. Pitajte bilo kog Njujorčana koji ima dovoljno sreće da ima kuću na severu države, i oni će vas upozoriti da je napuštanje grada u petak popodne recept za saobraćajnu gužvu. Oni su u pravu. Kao i amaterski putnik koji jesam, napravio sam grešku što sam prošao kroz Menhetn, osudivši nas na sate saobraćaja. Evo, opet nas je Pacifika spasila.

Ponekad mislim da je putovanje poput skijaške staze. Ritam — a samim tim i uspeh — određuje se u prvim trenucima. Odatle sve teče. Srećom, uprkos urođenom stresu zbog nepokretanja, a zatim malog kretanja, moja deca su otkrila da, ako podigli ekrane na poleđini prednjih sedišta, čekalo ih je mnoštvo diverzije u vidu dvostrukog ekrana osetljivog na dodir доступан Uconnect® Theatre. Iako sam mogao, da sam razmislio o tome, da preuzimam filmove za strimovanje putem telefona (ne dostupno na iPhone uređajima), umesto toga pustio sam dečacima da izaberu svoje omiljene igre iz unapred učitanih opcija доступан. Dok smo puzali kroz Midtown, zabavljali su se Tic-Tac-Toe i Hanging Fruit, igrom pravopisa. Ja sam, s druge strane, postajao sve nervozniji iz minuta u minut, dok nisam shvatio da mogu da ohladim svoje sedište, sa dostupnim ventilisanim sedištima u prednjem redu, što sam i uradio. Čovek može biti toliko uznemiren kada vaše dostupno Nappa kožno sedište šalje hladne vibracije uz vašu kičmu.

Noć je pala do trenutka kada smo stigli u džordžijansku vilu ispred Slipi Holoua. Popularno mesto za venčanja, naše odmaralište je izgrađeno sredinom 19th veka i ima širok pogled na reku Hadson. Mi, pleme, smo se radovali mirnoj noći jer je sledeći dan bio pun aktivnosti: okupljanje bundeva, gledanje skulptura i poseta stvarnim vukovima. Ipak, pomenuta popularnost vile za venčanja je nametnula. Kako su noćni sati odmicali, moja žena i ja smo ležali budni dok su svatovi prelazili na drugu stranu naših papirnatih tankih zidova i postajali sve glasniji i glasniji. 10:30 popodne 23:30 popodne 1:30 ujutru 2:30 ujutru U tri ujutru sam se u trenirkama odšuljao do recepcije, tražeći novu sobu. Ubrzo nakon toga napravili smo rasuti karavan, bežeći preko ogromnih prostranstava tepiha dublje u unutrašnjost hotela, daleko od blaženog para.

Zaspao sam u 4:30 ujutro, a probudio se u 6:30 ujutru. Dva sata sna su više okrutna zadirkivanja REM-a nego mirna i u kombi u koji smo se popeli. Kafa, kafa i još kafe kasnije, krenuli smo na putu do bundeve i voćnjaka jabuka, istočnog ekvivalenta Dude Rancha. Naš zgodan konj je bio hrabar i reagovao. Sa snažnim V6 motorom od 287 konjskih snaga, ona nije namby-pamby kruzer. Dodir gasa - uz poštovanje svih saobraćajnih zakona - odveo nas je na farmu sat i po kasnije. Uprkos snazi, nisko postavljeni okvir kombija osigurava da se ne ljulja i ljulja kao mnogi minivanovi iz našeg detinjstva koji izazivaju morsku bolest. Jednom oslobođeni, dečaci su krenuli do unapred ubranog mesta sa bundevom dok sam ja popio dovoljno kafe da postanem nervozan i čudan. Nakon dugog razmatranja praćenog međuporodičnim cenkanjem, napravljena je selekcija bundeve. Razumniji otac bi mogao iskoristiti dovoljno prostora za skladištenje u zadnjem delu našeg tamnog konja. Umesto toga, vezao sam ih za zadnje sedište i krenuo napred.

Nekoliko sati dalje stajao je masivni park skulptura na otvorenom, talasasti pejzaž ispresecan monumentalnim delima velikog broja umetnika. Pokušali smo da posetimo i ranije, sans sistem zabave, ali niskokvalitetno ratovanje na zadnjem sedištu, tako intenzivno Romul i Rem bi bili ponosni, značilo je da u vreme kada smo stigli, nas četvoro nismo bili raspoloženi za umetnost. Ovom vožnjom, uglavnom zahvaljujući dva dostupna ekrana na poleđini prednjih sedišta, ušli smo na parking u veselom raspoloženju. Preko brda su moja deca trčala, a za njima sam trčao. Nebo je bilo blistavo plavo, lišće vatreno narandžasto, a trava sjajno zelena. Moja deca su pozirala ispod ili blizu svakog dela dok sam čekao u redu - kao i drugi ljubitelji umetnosti opsednuti društvenim medijima - da ih fotografišem.

Dok smo se vraćali rumenih obraza i prepuni umetnosti u toplinu kombija, dečaci su radosno uzdahnuli. Još jednom privezan, moj petogodišnjak je spretno ušao u igru ​​spelovanja Hanging Fruit. „V-O-Y-A-G-E, šta to piše?“ „Putovanje“, odgovorio je njegov brat. "Шта је ово?" upitao je mlađi.

Sa dostupnog vazdušno hlađenog prednjeg sedišta i rajsferšlusa duž puta, rekao sam: „Putovanje je ono na čemu smo.“

Zastao je na trenutak, a zatim rekao: „Onda, tata, volim putovanja.

A ja sam rekao: „I ja, dečače, i ja.

Chrysler je registrovani zaštitni znak kompanije FCA US LLC

Kako koristiti Libby za strimovanje besplatnih audio knjiga za decu

Kako koristiti Libby za strimovanje besplatnih audio knjiga za decuБиблиотекеТехнологијаАудио књигеРоад Путовања

Čak i najbolja putovanja su hor haosa. Ako se deca ne svađaju pozadi, onda se zaglavite u saobraćaju. Ako nema saobraćaja, neko mora da piški. Ako niko ne mora da piški, skrećeš pogrešno. Ili, ako ...

Ekspedicijska vozila Bliss Mobil-a su luksuzni RV za apokalipsu

Ekspedicijska vozila Bliss Mobil-a su luksuzni RV za apokalipsuКампериПриколице за путовањаРоад ПутовањаЛетовање

Dva pitanja: Prvo, da li ste avanturistički tata koji sanja o tome da jednog dana posedujete RV pa porodica može putovanja van mreže svaki летовање? Drugo, da li živite u stalnom strahu od zombi ap...

Опширније
Kako uzeti nezaboravan porodični odmor uz budžet uz Airbnb

Kako uzeti nezaboravan porodični odmor uz budžet uz AirbnbФункција фотографијеРоад Путовања

Sledeće je proizvedeno u saradnji sa našim prijateljima na Airbnb koji vas pozivaju da istražite jedan od njihovih kuća za odmor na porodičnim destinacijama širom sveta.Čak i za iskusne putnike van...