Letenje sa mojim jednogodišnjim detetom postalo je moj lični pakao

click fraud protection

Sledeće je napisano za Otački forum, zajednica roditelja i uticajnih ljudi sa uvidima o poslu, porodici i životu. Ako želite da se pridružite forumu, javite nam se na [email protected].

U životu sam mnogo putovao. Živeo sam u 4 zemlje, posetio bezbroj drugih i proveo poslednjih 5 godina kao stendap komičar na turneji, pričajući viceve u drugom gradu više od 45 nedelja svake godine. Kao što možete zamisliti, imam mnogo horor priča o putovanjima. Snežna oluja je bila u Willistonu, Severna Dakota; ili kada me je zamalo pregazio sopstveni auto na parkingu u Walgreensu (napomena sebi: podesi parkirnu kočnicu, voziš ručnu smenu). Ali ništa vas ne može pripremiti za putovanje sa bebom.

Naravno, ponekad je to samo super dosadno, sa možda malim udarom ili neprestanim plačem tokom 4-časovne vožnje automobilom. Budite uvereni, svaki novi roditelj koji misli, kao što sam ja mislio, „ali moje dete će biti drugačije“, doći će do tako poražavajućeg iskustva da će vas to naterati da na licu mesta razmislite o tome da prestanete: da odustanete od putovanja, roditeljstva i možda života van svog doma u celini.

beba se smeje u avionu

Moje iskustvo je došlo na solo putovanju u Orlando sa mojim tada 10-mesečnim dečakom, Maksom. Maks je proveo jutro flertujući sa svima u LaGuardiji, igranje peek-a-boo-a je bio njegov najnoviji trik i bio je u plamenu. Slatki deke, mlade lepe žene, mrzovoljni tinejdžeri, zauzete stjuardese - ako su gledali u njegovu stranu, bili su u njegovoj igri. Nahranila sam ga doručkom pre nego što smo se ukrcali i sećam se da sam pomislila dok sam mu davala zalogaj hleba od bundeve koji je moj muž napravio jutro i šaku borovnica na koje sam bio ponosan na to kakav je avanturistički jedač postao (mislim da tako zovu naslućivanje?).

Ovo je bilo puno, brate posle povraćanja u buretu.

Avion je stajao na pisti 30 minuta, dok smo čekali svoj red u dugom redu aviona. Kada sam mislio da ćemo krenuti, dao sam mu flašicu da se zaštiti od pucanja ušiju, marljivo prateći savete moderne biblije roditelja: Lokalna Facebook roditeljska grupa (pohvala roditeljima košnica-um). Maks je dovršio flašu baš kada je kapetan najavio da smo deveti u redu za poletanje. Ne želeći da prkosim svemoćnoj Fejsbuk grupi, pošto je avion konačno počeo da se diže u vazduh, poslušno sam obukla zastrašujuće nazvanu Hooter Hider pokrivač za negu i dojila Maksa. Baš kada sam počeo da se osećam prilično samozadovoljno zbog zaštite ušiju svog dragocenog mrijesta, Maks je podigao pogled u mene ispod pokrivača, panika na svom malom licu i povraćao svuda po svemu.

beba spava u avionu

flickr / Evan Bench

Kada kažem povraćanje, ne mislim na pljuvanje. Pljuvanje je divno, pljuvanje je neizbežno, pljuvanje je ono što još uvek pokriva većinu nameštaja u mojoj kući. Ovo je bilo puno, brate posle povraćanja u buretu. Zatamnjena narandžasto od hleba od bundeve, prekrila nas je obojicu od ramena nadole, ušla između sedišta, zaglavila se za pojas. Video sam cele borovnice kako se kotrljaju i ispod mog sedišta. Činilo se da nikada neće prestati. Ali onda jeste i Maks mi se nasmejao.

"Sranje", pomislio sam, "mora da sam ga prehranio." Možda sam takođe krivila svog muža, koji se udobno nalazio kod kuće, što je napravio, očigledno, otrovan hleb od bundeve. Srećom, Maks je još uvek bio pod zaštitom za negu, pa sam, a da niko nije znao, očistio nas i okolinu područje što sam diskretnije mogao, koristeći više od pola kontejnera maramica, a zatim sve zatvorio u Ziploc кеса. Stvari su bile mirne narednih nekoliko minuta dok sam čekao da avion stigne na visinu na kojoj smo mogli ustati i koristiti toalet. Maks je igrao peekaboo sa Francuskinjom iza nas dok sam smišljao kako da uzmem presvuku iz naše ručne prtljage.

Čim sam primetio da žena ustaje da ode u kupatilo, krenuo sam u akciju. Torba za pelene mi je već preko ramena, posegnula sam da uzmem svoj ručni prtljag iz kante iznad glave, Maks je balansirao na mom kuku (nije lak podvig; on je džinovski komad bebe).

Stjuardesa nam je prišla, rekavši svojim najdosadnijim tonom stjuardese: „Gospođo, vi ste moraćete da sednete, neko drugi čeka na toalet i moraćete da sačekate svoj ред."

„Oh“, rekao sam, „on samo…“

„Povraćao“ je bilo ono što sam hteo da kažem, ali pre nego što je reč mogla da siđe sa mojih usana, Maks je odlučio da ilustruje moju poentu nagnuvši se i povraćajući niz moja leđa i sve niz prolaz. Zatim je, samo radi naglaska, okrenuo glavu prema meni i bacio mi se na prednji deo košulje. Da nisam bila smrznuta od straha za Maksovo zdravlje i šoka i srama što sam sada TAJ roditelj u avionu, dala bih peticu svojoj bebi zbog njegovog odličnog komičnog vremena. Na delić sekunde, razmišljao sam da predam Maksa finoj Francuskinji iza mene koja je sigurno znala da će znati bolje od mene kako da se brinem o njemu i da odem do najbližeg izlaznog reda.

mališana u avionu

flickr / Kate Gardiner

Za njegovu čast, videvši da mi suze naviru na oči, stjuardesa je tako brzo prešla iz šmrkave superiornosti u pomoćno sažaljenje da sam se trgnuo iz panike. Uzimajući moju torbu sa visine, šapnuo je: „Video sam i gore.

"Stvarno?" Pitao sam, pun nade, špijunirajući 2 cele borovnice u džepu košulje.

"Ох сигурно." Rekao je, neubedljivo. U tom trenutku, odlučio sam da mu trebam verovati više nego što mi je potrebno da govori istinu. Ostavila sam stjuardesu da čisti nered dok sam požurila Maksa i mene u malu toaletnu kabinu da se presvučemo (od naravno, uzeo sam par premale pidžame, pa sam imao dodatni izazov da zakopčam rajsferšlus preko njegove mesnate bebe butine).

Uprkos tome što je bio u kobasici u kosmičarskim PJ-ovima, Maks se, potpuno iscrpljen, smestio u moje krilo da dugo odspavam, dajući mi vremena da razmislim o tome šta se upravo dogodilo. Odjednom sam se jasno sećao sastanka koji smo imali 3 dana ranije, gde sam mami ponudio kafu, a ona je odbila, rekavši „moj stomak je osećam se malo loše.” Tada sam znao da Maks ima strašni stomačni virus koji se širio Njujorkom (i za 4 dana se proširio meni, mom mužu, mojoj mami, bratu, našoj dadilji i njenom dečku, i verovatno desetinama dece u tom avionu za Orlando baš na vreme Божић). Čudno, laknulo mi je. Bar sam znao uzrok ove horor emisije.

Ali ništa vas ne može pripremiti za putovanje sa bebom.

Pregurali smo ostatak leta sa samo nekoliko dodatnih manjih čistki, što sam ja sada bio pripremljen peškirom koji sam vezao oko Maksovog vrata kao da je gladan čovek koji se sprema za nered gozba jastoga. Tek kada sam prošao pored ogledala dok smo prolazili kroz terminal do maminog automobila, video sam da mi je zadnjica još uvek potpuno pokrivena. Počela sam da se smejem kao luda osoba, što je Maks počelo da se smeje.

avion beba se smeška

flickr / Sergio Maistrello

Stajali smo tamo, on je visio ispred mene u svojoj kosilici, u stilu mamurluka, dok su mi suze tekle niz lice, gledajući u nered koji se odrazio na nas u ogledalu. Od svih stvari o kojima sam brinuo kada sam tog jutra krenuo na aerodrom; prolazak kroz TSA u jednom komadu, dosađivanje saputnicima plačem ili migoljenjem ili opšta beba, premazivanje aviona doručkom moje bebe nije bilo na mojoj listi.

Ali sada se to dogodilo; Imao sam svoje izuzetno užasavajuće iskustvo putovanja i nisam odustao (iako sam to zaista, zaista želeo). U tom trenutku sam se osećao kao super-roditelj. Imam dete dovoljno dugo da znam da je bilo kakva vrsta poverenja u tvoje roditeljstvo retka i prolazan osećaj i htela sam da ga zadržim za šta god da bude sledeće poniženje roditeljstva За мене. I jesam. Držala sam ga dovoljno dugo da pogledam Maksa, ispunjenog ljubavlju prema ovoj sićušnoj osobi, i da on uzvrati pogled podigao se na mene i onda progunđao, kakokajući mu pravo kroz pelenu i na jedinu čistu krpu košulje koju sam imao levo. Možda više nikada nećemo napustiti kuću.

Seli Bruks je spisateljica i stendap komičarka na nacionalnoj turneji koja živi u Njujorku sa svojim strpljivim mužem i krupnim detetom. Snimila je svoj debitantski komični album „Brooks Was Here” iste noći kada je zatrudnela, čineći pesme o tome da nikada ne želim decu još smešnijim u retrospektivi. Pogledajte njenu veb stranicu www.sallybrooks.com.

Zašto morate da vakcinišete svoju decu zbog drugih

Zašto morate da vakcinišete svoju decu zbog drugihТоддлер

Sledeće je sindicirano iz Quora за Otački forum, zajednica roditelja i uticajnih ljudi sa uvidima o poslu, porodici i životu. Ako želite da se pridružite forumu, javite nam se na TheForum@Fatherly....

Опширније
Kompletan vodič za unos dovoljno vlakana u ishranu vašeg deteta

Kompletan vodič za unos dovoljno vlakana u ishranu vašeg detetaТоддлер

Stomak vašeg deteta ima čudnu moć. Povremeno, iz vedra neba, budete primorani da ga zagolicate s guštom. Drugi put, kao da ste hipnotisani, možda ćete ići do kraja zerbert. A ti si odrastao čovek! ...

Опширније
Kako pomoći svom partneru da odvikne od dojenja

Kako pomoći svom partneru da odvikne od dojenjaДојењеТоддлер

Američka akademija za pedijatriju preferira majke nego dojiti isključivo za prvih šest meseci života svakog deteta. Ali u nekom trenutku, kada majka ili dete odrede, vreme je da pređete sa dojke. K...