8 slavnih tata o ludilu podizanja mališana

click fraud protection

The dečje godine su ozloglašeni s razlogom. Da, razvoj deteta je zapanjujuće za svedočenje u ovom trenutku. Pre godinu dana dete je bilo malo i nepokretno. Sada šetaju po kući, upadaju u razne nestašluke, rastu, uče i bijes. Vreme je neurednih lica, neurednih pelena i još neurednijih emocija. То може бити исцрпљујући za roditelje. Ali, naravno, mališani su takođe najbolji. Radoznali i puni ljubavi i uvek raspoloženi za dobar provod, oni nikada ne propuštaju da iznenade roditelje. Ovo važi za sve granice, uključujućiroditelji poznatih ličnosti, koji se bave istim razvojnim prekretnicama i smešnim stavovima svojih mališana koji rastu. Ovde smo prikupili citate osam slavnih tata o nekim od njihovih najupečatljivijih priča o njihovoj deci.

To je neistražena teritorija za Džejsona Sudeikisa„Otis će 20. napuniti 17 meseci. Он је супер. Upravo je danas zgazio pčelu. Nikada me nije ubola pčela“, Džejson Sudeikis rekao je Džimiju Kimelu. „Držim ga, suze mu teku niz lice i ja sam kao... „Mali čoveče, ti si dalje od mene! Ne znam šta da ti kažem!“

Dete Krisa Prata je kao njegov terapeut„On govori neverovatne stvari, duboke stvari. Ležao sam pored našeg kreveta, napravili smo malo gnezdo za njega tokom odmora koji smo preuzeli na praznike...kao mnogo jastuka i slično, jer nismo imali krevetac“, rekao je Kris Prat на Ellen. „Dakle, samo smo ga naterali da spava na podu u svom malom gnezdu, a ja sam sedeo i rekao: 'Znaš, Džek, ovde ima mnogo ljudi i veoma je glasno. Ljudi će se jako zabavljati, a možda će čak biti i neka tenzija.’ A on je samo rekao: „To je porodica.“ Skoro da sam počela da plačem. Bio sam kao: 'Hvala ti, sine. U pravu si.’ On je kao moj terapeut.”

Deca Eštona Kučera pokušavaju da se povrede„Znate, prvu godinu koju provedete samo pokušavajući da ih održite u životu. A onda nakon toga dođete do tačke u kojoj je vaš posao da ih sprečite da se ne ubiju. Na primer, ne radi se samo o tome da „moram da opstanem“,“ Ešton Kučer našalio se na Elen. „Ona bukvalno redovno pokušava da se ubije. Kao da ona ne shvata - to je litica i to bi moglo biti opasno! Ona će samo skočiti sa stvari. Mislite da bi oni došli sa instinktima oko vatre i velikih padova, a oni to ne čine!"

Putovanja su noćna mora za Rajana Rejnoldsa„Radije bih popio vruću činiju tečnog besnila nego da uđem u avion sa svoje dvoje dece. Sa dve godine samo moraju da strgaju svu svoju odeću i da se predstave svima u avionu. Uvek sam imao empatiju prema roditeljima, posebno [tokom] letenja", Rejnolds je rekao GMA. „Pre nego što sam dobio decu, uvek sam mislio: ’Bože, to je teško.‘ Možete videti [roditelje] kako se znoje i nervozni su jer njihova deca viču i svi su ljuti na njih.“

David Beckham je, očigledno, bucmast„Moja devojčica se okrenula prema meni pre neki dan — upravo sam je okupala, a bila sam i u kadi. Izvukao sam je, obrisao je peškirom. Rekla je: „Tata, toliko te volim. Ali mi se ne sviđaš. Tako si bucmast", otkrio je Bekam Jimmy Kimmel.

Džastin Timberlejk popiški„[Moj sin] ima 3 godine. Došao je do tačke u kojoj može da se iskrade iz svoje sobe ujutru. Ušunja se u našu sobu, puzi na krevet. Veoma je, veoma slatko. On je sada veliki dečak. Biće mu drago da vam to [to] kaže. Zaista smo dobro napredovali sa pee-pee-ing in the noh thing”, Timberlejk rekao je na Ellen. „Ali noću, dajemo mu pelenu. I tako [jutros], osetim njegovu ruku, uđe i zagrli me. A onda pravo na leđima kažem: „To je... stvarno mokro.“ Svako ko je roditelj tamo zna kako je to – nikad nisi bio uzbuđeniji što se popišaš.

Dax Shepard: "Kao da su zavisnici od meta"„Najgora stvar u vezi sa decom je to što se bude tako rano... Ulažem velike napore da se pobrinem da se ne bude rano. Stavio sam im aluminijum na prozore, spolja. Kao da su zavisnici od meta. Stavio sam i peškir ispod pukotine na vratima gde svetlost može da uđe…”

Tako da sam jedne noći unutra. Pevam im 'Točkovi u autobusu.' Sve je dobro. Oni idu na spavanje. Saginjem se da pokupim peškir da ga stavim ispod vrata. Imaju policu za knjige koja je prelepa. Lepa mrlja. Врло елегантно. Saginjem se i [udaram se] pravo u nos. Skoro sam se onesvestio. Pustio sam nekoliko majčinih *****.

Zato što sam izgubio računa o tome gde se nalazim. Osećam se kao da sam u uličici ili tako nešto. Pustio sam par MFera da pocepaju. Deca su upravo čula točkove u autobusu i onda sam vrisnula to. Najgori deo priče je da dva dana kasnije Kristen šeta hodnikom. Linkoln pokušava da skine džemper u svojoj sobi - ona ima tri godine. Sve su joj ruke vezane u njemu. Ona postaje frustrirana. Ona kaže: „Oh, jebote!’“ Odlučujemo da ništa ne kažemo, jer ako to uradimo, ona će to stalno govoriti. Pet sati kasnije, mi smo na zabavi pored bazena, kunem se Bogom. Ona podiže pogled i kaže „Ovaj bazen je jebeno topao.“

Set Meyers poznaje bolove putovanja sa malim detetom„Moram da idem u Italiju sa svojom ženom i svoja dva sina, Ešom i Akselom“, Seth Meyers rekao svojoj publici tokom snimanja njegove kasnovečernje emisije. „Ash: star dve godine. Aksel: četiri meseca. Nije zabavno putovati sa njima. Na letu za Italiju, oko osam sati, imali smo crvenilo očiju. Nadali smo se da će prespavati ceo let. To nije bio slučaj. Moj sin, Eš, dvogodišnji, nije ni namignuo. Pričao je skoro celu borbu. Definitivno dovoljno glasno da ga čuju svi u avionu.

Jedna od stvari koje smo uradili da bismo ga pripremili za put bila je da mu kažemo [o letenju i putovanju.]… Sve što nam je učinilo je da nam je pričao o tome tokom celog leta. Svaki put kada bi skoro zaspao, probudio bi se kao da je zaboravio poslovni sastanak. I samo počnite da govorite „Pepeo na velikom avionu! Ash idi u Italiju! Ash jedi testeninu! Pepeo spavaj u avionu!“… Avion je to imao sa sobom. Najbolji deo je bio to što smo sleteli, točkovi dole, idemo niz pistu, Eš viče, opet, da ceo avion čuje „Uspeli smo, momci!“ Moglo bi se reći da su ljudi govorili „Jesmo li? Jesmo li to uradili?’”

9 navika mališana koje roditelje potpuno luduju

9 navika mališana koje roditelje potpuno ludujuТантрумсТоддлерсТоддлерхоод

Toddlerhood je divno i uzbudljivo vreme. Takođe, da se suočimo sa tim, divlje vreme za sve uključene strane. Zato što je detinjstvo, kao što smo ranije rekli, vreme neurednih lica i neurednih emoci...

A Kick in the Balls, Johnny Knoxville-Style, za dobrobit moje dece

A Kick in the Balls, Johnny Knoxville-Style, za dobrobit moje deceТестисиТоддлерсОчински гласови

Kao i svi čvrsti orasi, bol počinje u meni testisa pre nego što sam krenuo nagore, dok na kraju ne dostigne vrhunac negde u blizini mog donjeg stomaka. Uprkos privremenoj agoniji u kojoj se nalazim...

Опширније
Roditelji razdvojeni na granici kažu da ih se deca ne sećaju

Roditelji razdvojeni na granici kažu da ih se deca ne sećajuОдвајање породицеТоддлерсИмигрантиТрампова администрацијаИмиграција

Predsednik Tramp je 20. juna potpisao svoju izvršnu naredbu o okončanju kontroverzne višemesečne politike porodično odvajanje ilegalnih migranata na granici. Od tada je put ka ponovnom ujedinjenju ...